Ledige stillinger

Aabenraa krisecenter mangler nye eksterne bestyrelsesmedlemmer i 2022.

 

 

Aabenraa krisecenter er en selvejende institution, som har en samarbejdsaftale med Aabenraa kommune. Vi har døgnåbent alle dage på året.

Krisecenteret har et fagligt funderet medarbejder team, med en udviklings-orienteret daglig leder.

 

Medarbejder-teamets primære opgave er, at varetage arbejdet med de indskrevne kvinder og børn, som bor på krisecenteret, da de har været udsat for vold i nære relationer, jf. SEL. 109.

 

 

Uden for normal åbningstid, er krisecenteret bemandet med selvstændige frivillige. Vi har 75 frivillige tilknyttet krisecenteret. De frivilliges primære opgave er at understøtte sikkerhedsaspektet i huset.

 

Ovenstående er organiseret under vores engagerede bestyrelse, bestående af 4 interne og 3 eksterne bestyrelsesmedlemmer, mænd og kvinder, med forskellige kompetencer. Omfanget af bestyrelsesmøder mm. berammes med gennemsnitligt 3-7 timers arbejde og frivillighed om måneden.

 

Aabenraa krisecenter har en del nye tiltag og planer om at flytte i nye rammer og udvide med flere pladser til voldsramte kvinder og deres børn.

 

Er du interesseret i at være en del af vores bestyrelse, hvor vi er med på beatet og hvor du kan få indsigt og medbestemmelse i henhold til vores vedtægter, er vi interesseret i at høre fra dig!

Vi har brug for kompetencer inden for det interpersonelle og psykologiske område, lige såvel som inden for det juridiske og/eller kriminalpræventive område.

 

Bestyrelsen interesserer sig også for, hvis du har politisk tæft, og/eller kompetencer ift. fundraising. Måske har du andre relevante kompetencer, som vi gerne vil høre mere om.  

 

Har du lyst til at være med til at gøre en forskel for voldsramte kvinder og deres børn, og brænder du for det organisatoriske samarbejde om drift, personale og kommune, så hold dig ikke tilbage for at ringe og høre nærmere eller send os din indstilling.

 

Kontaktpersoner er:

Bestyrelsesmedlem Karina Wollsen, tlf. 73 33 31 70, mail: kwd@danskandelsinkasso.dk

Bestyrelsesmedlem og frivillig Lone Bang Heinsen, tlf. nr. 23 26 49 70, mail: lone@bangheinsen.dk

 

Næste valg til bestyrelsen er den 8. marts 2022, indstilling skal ske senest 15. januar 2022.

 

 

”Nogle gange er det de mindste ting,

der fylder mest i hjertet”

 

Citat Peter Plys

Send os en ansøgning

Upload CV:
Upload ansøgning:
Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.